2012. december 24., hétfő

Karácsony és pihenés


Végre itt van az egyik legkedvesebb ünnepem, a Karácsony!
A lázas készülődés, a mézeskalács és a fenyőfa illata, az izgalom, hogy kinek mit ajándékozzunk, majd maga az ajándékvadászat, csomagolás, és végül eljön az Szent este. Nem tudom, kinél hogy van, de nálunk az elmúlt néhány évben az lett a szokás, hogy az utolsó pillanatban szerezzük be a fenyőfát és dec. 23-án feldíszítjük, hogy 24-én már gyönyörködhessünk benne. :)
Ilyenkor végre minden kissé lelassul, és együtt van a család. :)

Azért persze az ajándékok sem maradhatnak el, ha már a vadászásukról is írtam. :P
Itt is szeretném megköszönni még egyszer mindenkinek a csodálatos ajándékokat, amiket kaptam és a velük járó kedvességeket is! :o)



@serpentina --- Részben ember, Entaglend
@Gretty --- Farkastetsvér
@Wee --- fantasy képeslap
@Reszike --- karácsonyi képeslap
@Nusejka --- Csillagpor
@Gabriella666 --- Árnyak csókja – Merry Gentry 1.


Még annyit szeretnék mondani nektek, hogy mostanában eléggé elfoglalt lettem, ami miatt nem sok időm marad az olvasásra, így nem tudom, hogy fogok tudni új könyves értékeléseket hozni. Illetve a másik dolog, hogy a már olvasott könyvekről sem tudom, hogy mikor fogok hozni bejegyzéseket, mert egyszerűen nincs ihletem írni, ha meg nem megy, akkor nem szeretem erőltetni, mert abból semmi jó nem szokott kisülni.
Így azt hiszem, most kicsit pihenek.


Kívánok Nektek Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket és pihenjetek sokat! :*


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése