2012. december 1., szombat

Molyos sorsolás #2 - Angyali vadász



És végre itt vagyok a 2. Angyali vadász könyvjelzős kihívásom eredményeivel. :o)
Először is szeretném megköszönni mindenkinek a részvételt, a kihívással újabb molyocskáka ismerhettem meg, illetve örömmel tapasztaltam, hogy szinte mindenkinek, aki elküldte a válaszokat nagyon tetszett/tetszik a kihívás, így máskor is szívesen fogok ilyet csinálni akár más könyvekkel/sorozatokkal is.
Már néhányan tudják is, hogy a következő Angyali vadász kihívás mellett egy másik sorozathoz is készítek ilyen jellegű játékot. :o)
De ne húzzam sokáig a szót, ugye? :D
Összesen 29-en küldtétek el nekem a válaszokat, volt aki teljesen hibátlanul, volt, aki kisebb pontatlanságokkal, de láttam, hogy mindenki olvasta és szereti a sorozatot. :o)



Kezdem akkor sorban:
Az első könyvjelző, amit kisorsoltam Jason tolla volt. 5-en is indultatok érte. Lássuk, ki nyerte meg:

Nyertes: Naomi1 :o)

A következő Raphael volt, akiért szintén 5-en indultatok.

Nyertes: Nusejka :o)

A harmadik Elena, akit 6-an is szeretnének. :o)

Nyertes: lindsey :o)

A negyedik a mi lökött, kék szárnyú angyalunk, Illium. Igen, meglátszik, hogy a favourite, mert 13-an is az ő tollát választottátok. :D

Nyertes: szandica :o)

 Az 5. pedig Jessemy volt. Szándékosan őt hagytam utoljára, mert picit bajban voltam vele. Egyetlen ember szerette volna őt, de ő is csak úgy, hogy vagy Jessemy vagy Elena, illetve 3 személy volt, aki nem tudott választani. Előszőr úgy akartam, hogy ez a 4 ember lesz Jess-nél, de a végén úgy határoztam, hogy ehhez a 4 illetőhőz beírtam valakit, illetve Elenát, utána pedig akik az előző 4-nél kimaradtak, azokat betettem a Jessemy-s könyvjelző képzeletbeli kalapjába, és úgy sorsoltam, tehát 25 emberből választottam ki a nyertest. Jessemy amolyan plusz 1 nyeremény lett, meg így mindenki 2 eséllyel indult. :o)

Nyertes: SunShineCicc :o)



 A nyerteseknek gratulálok, a többieknek pedig még egyszer köszönöm a részvételt. Jövőre megint szeretnék ilyen játékot indítani, mert én nagyon élveztem. Remélem ti is, és majd megint velem tartatok. :o)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése