2013. március 13., szerda

2013. februári zsákmány


A február szintén egy lassú, csendes hónap volt, viszont rövid. Ráadásul már a kiadók is kezdenek magukhoz térni az év eleji zsibbadságból (most magamból indulok ki) és kezdték megmutogatni az évi kiadási tervüket, vagy legalábbis egy részüket.
A Delta Vison kiadó pedig már ki is adott egy olyan könyvet, ami engem is érdekel, ez pedig nem más, mint Gaura Ágnes Borbíró Borbála sorozatának 2. kötete, az Átkozott balszerencse. Rögtön be is szereztem egy példány és már el is olvastam. :o)
És ha már ilyen szépen megszegtem újévi fogadalmamat,
miszerint március közepéig nem veszek magamnak könyvet (a januári nem számít mert Nalini könyvei kötelezőek, az Elveszett lelkeket pedig kaptam), vettem is még 3 regény és két novellát.
Az egyik regény Colleen Houck-tól A tigris átka, melyről szentül meg voltam győződve, hogy egy egykötetes regény, de aztán felvilágosítottak, hogy egy sorozat első része. -.-’ Se baj, akkor ráérek később is elolvasni, mondjuk akkor, amikor már tudom, mikor jön ki a 2. kötet. Viszont a tigris miatt már megérte megvenni, olyan gyönyörű a borítója, ezek a nagymacskák pedig amúgy is a kedvenceim. :D
A második az Emily the Strange – Elveszett emlékek, amit azonnal el is olvastam és imádta. :o)
A harmadik pedig Kleinheincz Csilla: Város két fül között c. könyve, mely 1Ft-ért vásárolható meg nagyon szép e-Könyv (epub, mobi) formátumban a Delta Vision kiadótól. De ha nagyon tetszik valakinek, akkor látogasson el ERRE az oldalra. :o)


A két novella pedig Gaura Ágnes tollából származik: az egyik a Borbíró Borbála sorozat előzménynovellája (melyről hamarosan érkezik egy szösszenetnyi értékelés), a másik pedig egy western-fantasy, mely a Mindenki egyért címet viseli.
Ez a két novella szintén jelképes összegért (1Ft) vásárolható meg a Delta Vision kiadótól e-Könyvként.

És bár Lara Adrian-től még nem olvastam semmit (bár már tervbe vannak véve ;)), a könyvjelzőinek nem tudtam ellenállni, így sikerült egy ilyen szép kis packra is szert tenni. ^^


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése