2013. február 12., kedd

Magamról és a blogról


A nevem Éva, 22 éves vagyok és jelenleg tanulok.
Két, számomra nagyon kedves hobbim van (meg sok más kisebb, de ezek nem olyan fontosak). Az egyik az ékszerkészítés, melyet már több mint 7 éve űzök, de csak hobbi szinten.
A másik pedig nem más, mint az olvasás.

A könyvek iránti imádatom olyan 10 éves korom óta megvan, de olvasni nem nagyon szerettem, főleg nem a kötelező olvasmányokat. :P
Az olvasási imádatom 2011. decemberében kezdődött. Ezt az áttörés pedig egy azóta
kedvencemmé vált sorozat első kötete, Nalini Singh: Angyalvér c. könyve hozta. A könyvet Niki oldalán találtam, ahol annyira megtetszett a róla írt értékelése, hogy azonnal megrendeltem és el is olvastam, majd a többi részét is. Innentől kezdve pedig igyekeztem utána nézni hasonló könyveknek, majd szépen apránként műs témájú könyvekbe is belekóstoltam és rájöttem, hogy nem csak a paranormal-romantikus könyveket, de a disztópiát, krimit, YA-t és sok más témájú könyvet is szeretek. Mondhatom mindenevő mindenolvasó vagyok. ^^

Az olvasással együtt jött a fent leírt kutakodás más könyvek után és rá kellett jönnöm, hogy a könyvek többsége valamilyen sorozat része. Ezért újabb kutató munkába kezdtem, hogy rájöjjek, hogy XY könyv mely sorozat hányadik része, ki az írója. Eközben pedig rengeteg szép és hasznos könyves blogot találtam.
Ebben a rengetegben találtam rá Niki, Gretty és SzAngelika blogjára is, amik a legkedvesebbek lettek a számomra, mert szépek, igényesek és tartalmasak, valamint a stílusuk is magukkal ragadtak és rengeteget tanultam is tőlük. Ám közülük is Gretty volt az, aki a leginkább inspirált, és végül miatta döntöttem úgy, hogy bár rengeteg könyves blog van már a világhálón, létrehozom a saját kis könyves birodalmamat.
Mindig olyan lelkesen posztol, ami rám is rám ragadt, illetve sokat szoktunk e-mailezni, vagy levelezni, így egy nagyon kedves embert is megismerhettem a személyében. :o)
Tehát, honlapot szerkeszteni szeretek  (megjegyzem csak amatőr módon), illetve mindig is szerettem volna írni, és ezzel a bloggal ezt bőven kiélhetem, mivel kiírhatom magamból a véleményemet, így mind a két szenvedélyemet egyszerre élhetem ki.
Ám a blogomnak más célja is van: igyekszem a sorozatokat, kiadókat, írókat szépen összeszedegetni és feltenni ide, hogy aki nem foglalkozik olyan nagyon a könyvekkel, mint én, de szeret olvasni, az is könnyen utána tudjon nézni egy-egy sorozatnak, annak részeinek, kiadóknak stb.
Tehát nem csak értékeléseket írók, de segíteni is szeretnék rendet tenni a saját és más buksijában is. Elvégre ki bír ennyi sorozatot megjegyezni, hogy mi hogy merre? Még nekem is nehéz, aki ezzel foglalatoskodom a szabadidőmben, hát még annak aki járatlan benne?

Az értékelések és besorolások mellett igyekszem a megjelenésekről is hírt adni, főleg azokról, amik felkeltették az érdeklődésemet, vagy amiket szeretek. Illetve néhány nem egészen könyves, de a könyvekhez valahogy mégis kapcsolódó tartalom is felkerül az oldalra. Pl: háttérképek, bannerek, képek stb.
Ezek azok, amik a néha rám törő éppen-photoshopozni-akarok-és-fogok-is mániám eredményei, és amiket veletek is szívesen megosztok. :o)


A blog 2012. júliusában indult. Nem tudom, hogy meddig fog működni, hogy hova fog jutni (jelenleg az első évemre vagyok kíváncsi). A lényeg, hogy én nagyon szeretem, és szívvel-lélekkel szerkesztgetem, csinosítgatom kisebb-nagyobb lendülettel, ahogy az időm engedi.


Továbbá szeretném még megköszönni Nikinek, Grettynek és SzAngelikának, hogy ők is ugyanígy szerkesztgetik a saját kis birodalmukat, mert nélkülük talán soha nem jött volna létre ez az oldal!
Köszönöm csajszik! :o) :*



Elérhetőségem:
e-mail: i.love.the.books90@gmail.com