2013. szeptember 12., csütörtök

J. R. Ward: Éjsötét szerető


J. R. Ward: Éjsötét szerető
Sorozat: Fekete Tőr Testvériség #1
Az éjszaka sötétjében halálos küzdelem folyik a vámpírok és a vadászok között. A Fekete Tőr Testvériség hat vámpírharcosa felesküdött rá, hogy megvédi a vámpírokat a rájuk törő ellenségtől. Vezetőjük, a jóképű, emberfeletti erővel bíró Wrath maradt az egyetlen tisztavérű vámpír a Földön. Szülei gyilkosait keresi, hogy végre kiegyenlítse a számlát. Küldetése során találkozik a gyönyörű Beth-szel, aki mit sem tud származásáról: nem sejti, hogy félig vámpír. Wrath-nak be kell vezetnie a lányt a halottak világába, hiszen ez az öröksége, a sorsa… Egy új érzés, a testét gyötrő nyugtalanság miatt Beth képtelen ellenállni a veszélyesen vonzó férfinak, aki éjszakánként meglátogatja, ám történetei a Testvériségről és a vérről megijesztik. A férfi érintése lángra lobbantja Beth-t, ám ez egy fenyegető, mindkettőjüket felemésztő vágy…

Kettejük szerelméről, erotikus szenvedélyéről szól a Fekete Tőr Testvériség sorozat lebilincselő első könyve, mely az elmúlt évek legnagyobb romantikus bestsellere lett világszerte.
Kiadó: Ulpius-ház
Soroza: Fekete Tőr Testvériség #1
Eredeti cím: Dark Lover
Terjedelem: 528 oldal
Kiadás éve: 2008
Fordította: Lukács Lászlóné
Borító: Puhafedeles
Eredeti ár: 2.990 Ft
Kedvenc rész: Mikor Fritz spenótos palacsintát vitt a Testvériség tagjainak és azok olvadoztak tőle, hogy milyen finom, miközben meg úgy néznek ki, mint a maffiózók és úgy is viselkednek. Vicces jelenet volt. :D
Kedvenc szereplő(k): a FTT tagjai - Wrath, Rhage, Zsadist, Vhishous, Phury és Thor + még Butch, a zsaru
Legutálatosabb szereplő(k): Mr. X, illetve az összes alantas
Mélypont: az alantasokról szóló részeket nem szerettem, már néha untattak
Történet: eredeti annak ellenére, hogy vámpíros, bár nem ez lett a kedvenc részem
Borító: 3*

Előttem már nagyon sokan olvasták és írtak véleményt a sorozatról, illetve az első részről, így úgy gondolom, hogy semmi újat nem tudnék róla mondani, ezért nem is terveztem róla túl hosszú posztot írni.

Úgy akadtam rá, hogy még jóval a blogolós korszakom előtt, mikor még csak belekóstoltam az igazi könyvmoly létbe, akkor kezdtem el kutakodni a paranormal-romantikus könyvek után, és láttam, hogy ez egy eléggé népszerű sorozat. Igaz, hogy elegem volt már a vámpíros könyvekből, de pont a népszerűsége miatt én is beszereztem az első részt.

Első olvasásra ez a rész annyira nem tetszett, majd kb. másfél év múlva újra elővettem és ismét elolvastam. Most sem tetszett jobban ennek a résznek a története, mint korábban, de maga a sorozat mégis érdekelni kezdett annyira, hogy folytatni akarjam.

A fülszöveg eléggé jól leírja, hogy miről fogsz szólni a történet, azonban mégsem hagyatkozhatunk rá teljesen, mert egyáltalán nem adja vissza azt a világot, amit az írónő a könyv lapjaira vetett. Bár írtam, hogy ez a történet, konkrétan nem tetszett, mármint ahogy Beth és Wrath összecsiszolódnak, de a világ, amelyet kitalált, s amelyet még csak most kezdek megismerni, nagyon megtetszett. Úgy gondolom, hogy a piacon megjelenő rengeteg paranormál-romance, azon belül pedig a vámpíros regények között is egyedülálló, izgalmas, romantikus és humoros történet, mely remélem a sorozat további köteteiben is ugyanúgy megmarad, ha nem még jobb lesz.

Igazán kíváncsi lettem a testvériség többi tagjára is, főleg Rhage-re, mivel ő a tipikus szépfiú, és baromi jó a humora, de Zsadistra is, nem csak a múltja miatt, hanem mert láttam, hogy sokaknak a kedvence, amit most nem értek, de remélem, meg fogok.


Mázli, hogy anyunak ez a kedvenc sorozata, így nincs is más dolgom, mint levenni a polcról és folytatni az olvasását. ^^


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése